Stylizacja do pracy – o czym należy pamiętać?

Stylizacja do pracy – o czym należy pamiętać?
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Stylizacja w miejscu pracy to sposób na wyrażenie siebie. Nienaganny ubiór wymagany jest w wielu branżach, niekiedy można pozwolić sobie na większą swobodę. Ubranie powinno być wygodne, dopasowane do gustu, warto postawić na modne trendy. Trzeba uwzględnić swój komfort, a niekiedy zasady ubioru, które panują w danym miejscu. Praca biurowa zwykle pozwala na większy luz, jeśli nie ma się do czynienia z klientem. W skład stylizacji mogą chodzić klasyczne jeansy, luźne bluzki, koszulki lub swetry.

Klasyczny i modny strój do pracy — jak go skomponować?

Do pracy z klientem zaleca się elegancki ubiór. Sprawdzi się żakiet, marynarka, bluzka lub koszula. Eleganckie spodnie można zastąpić schludnymi jeansami lub wygodną spódnicą. Całość warto podkreślić modną i delikatną biżuterią oraz eleganckimi butami na obcasie. Ważne, aby w stroju czuć się dobrze przez cały czas. Luźniejsze ubranie zapewnia komfort, swobodne i nieskrępowane ruchy. Warto za pomocą ubrania wyrażać swoją osobowość oraz pasje. Nietypowy strój udaje się stworzyć, dobierając dodatki, takie jak biżuteria, apaszka lub torebka. Kolorowe i stylowe dodatki mogą przełamać monotonię, jeśli w miejscu pracy obowiązują określone zasady ubioru.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*