
Cztery kluczowe elementy każdej reklamy ambientowej!
Cztery kluczowe elementy każdej reklamy ambientowej!
Każda forma reklamy jest ważna dla działalności, różnica między nimi polega tak naprawdę na tym, ile czasu zajmie jednej a ile drugiej, pozyskanie uwagi odbiorców. Gdy uwaga jest towarem najcenniejszym, a konkurencja ostra, przede wszystkim powinniśmy postawić na dobrą, czyli efektywną promocję – o czym jednak pamiętać?
Dobra widoczność i jasny przekaz dla grupy docelowej
Na wstępie upewnij się, że Twoja reklama ambientowa jest widoczne nawet z daleka. Jeśli ludzie nie widzą Twojej reklamy, to nie będą świadomi opłacalności Twoich ofert i analogicznie, nie dowiedzą się o Twojej działalności.
Miej pewność, że Twoja reklama ambientowa jest zgodne z tym, czego ludzie potrzebują w danym momencie. Jest to trutnie, niekiedy niewykonalne, ale przewidywanie, szacowanie i mierzenie ryzyka to nierozłączne elementy biznesu.
Jasny przekaz i wątpliwości online/ offline
Czy Twoje reklamy jasno określają, co masz do zaoferowania i jakie korzyści wiążą się z zakupem właśnie od Ciebie? (np. ile pieniędzy mogą zaoszczędzić kupujący). Jeśli odbiorcy nie wiedzą dokładnie jakiego rodzaju produktu lub usługi mogą oczekiwać od Ciebie i ile pieniędzy zaoszczędzą, stanie się liderem będzie trudne.
Fakt faktem, reklama w Internecie może zapewnić lepszą widoczność niż tradycyjne metody reklamy, ponieważ metoda ta pozwala dotrzeć do odbiorców na całym świecie. Problemem jednak jest trwałość, reklamy internetowe przemijają w przeciągu godzin, natomiast fizyczna, np. reklama ambientowa, ma swoje miejsce i będzie w nim tak długo, aż nie przestaniemy opłacać przestrzeni reklamowej, to zdecydowanie duży plus.