Odzież reklamowa z nadrukiem to doskonały sposób na promocję marki i świetna wizytówka, z której korzysta coraz więcej przedsiębiorców. Nie tylko dużych graczy na polskim rynku, ale również mniejszych, lokalnych firm, które pragną zaistnieć w większej skali. Można je wykorzystać jako gadżet promocyjny rozdawany swoim klientom lub kontrahentom, jak i element stroju roboczego. Każdy z tych przykładów doskonale sprawdza się jako forma reklamy. Wiele osób zastanawia się, które części garderoby wybrać jako odpowiedni element do nadrukowania logo. Najprostszą odpowiedzią wydaje się bluzka, ponieważ to właśnie na niej najczęściej widoczne są różnego rodzaju reklamy, w tym również logo firmy. Czy oprócz niej można jeszcze wykorzystać jakieś elementy stroju? Oczywiście.
Jeśli bluzka, to dlaczego nie spodnie? Również na nich można umieścić reklamę, ponieważ ma odpowiednią do tego celu powierzchnię. Coraz częściej można się również spotkać ze skarpetkami, które coś reklamują. Ten dodatek stał się w ostatnim czasie na tyle popularny, że większość przedsiębiorców próbuje wykorzystać ich potencjał. Informacje reklamowe można również umieścić na majtkach damskich lub bokserkach, choć to bez wątpienia reklama dostępna zazwyczaj dla ich użytkowników. Z marketingowego punktu widzenia dużo lepszym wyborem jest zatem bluza czy koszulka, które mają wystarczającą ilość miejsca, by widocznie umieścić napis czy nawet grafikę i dobrze je wyeksponować, a tym samym skutecznie zareklamować.