W ostatnich latach znacznie na znaczeniu zyskały działania marketingowe podejmowane w Internecie. Nowoczesne narzędzia e-commerce doskonale wpisują się w aktualne oczekiwania odbiorców. Klienci są znacznie bardziej wymagający, aniżeli kiedyś – oczekiwania są znacznie bardziej sprecyzowane. Dla firm stanowi to niemałe wyzwanie, ale przy zastosowaniu odpowiednich technik reklamowych efekty sprzedażowe mogą być zdumiewające.
W strategii marketingowej warto uwzględnić pozycjonowanie lokalne, które może być przydatne dla wielu firm – niezależnie od branży. Kluczowe znaczenie może mieć atrakcyjna wizytówka Google, która zawiera wszystkie niezbędne informacje adresowe. Dzięki takim rozwiązaniom zainteresowani klienci błyskawicznie docierają do tych produktów i usług, które są im w danym momencie potrzebne. Co ważne – wizytówka generuje powiązanie z algorytmami i konkretną lokalizacją.
W działaniach skierowanych do odbiorców w okolicy duże znaczenie mogą mieć również frazy kluczowe, które będą powiązane z danym miejscem. Zestawienie sformułowania dotyczącego usługi lub produktu z konkretnym miastem może przynieść stosunkowo szybkie efekty, w postaci zwiększenia sprzedaży. Warto również pamiętać o opiniach klientów, które zazwyczaj umieszczane są przy wizytówce Google. Takie pozytywne oceny przykuwają uwagę kolejnych klientów, którzy poszukują różnych produktów i usług za pocą wyszukiwarek internetowych. Narzędzia związane z lokalizacją można oczywiście dostosować do specyfiki branży.