Minimalizm czy przepych – na co postawić przy wyborze opakowania produktu?

Głównym celem opakowania każdego produktu jest przyciągnięcie uwagi klienta i sprzedaż. Obecnie większość firm wytwarzających różnorodne towary odchodzi od wzorzystych opakowań na rzecz bardziej minimalistycznych. Są one bowiem czytelne, a jednocześnie wystarczająco atrakcyjne wizualnie. Oczywiście wybór konkretnego projektu zależy w dużej mierze od profilu działalności przedsiębiorstwa oraz jego indywidualnych oczekiwań. 

Liczy się efekt finalny 

Projekt opakowania produktu powinien być przede wszystkim skierowany do konkretnej grupy docelowej. Na przykład kolorowe obrazki i urozmaicona typografia będą idealne dla małych dzieci, natomiast dorośli zwrócą raczej uwagę na mniej pstrokate i bardziej gustowne elementy. Jedno jest pewne – zbyt duże natężenie grafik, komunikatów oraz tekstów jest współcześnie powszechnie uznawane za kiczowate. Cały obrazek zewnętrzny musi przede wszystkim nawiązywać do zawartości. Projektowaniem nowoczesnych i perfekcyjnie skrojonych pod klienta opakowań zajmuje się firma, której ofertę można znaleźć na http://kolkoikrzyzyk.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

pięć × 2 =