Co to jest programmatic? Czym zajmuje się interaktywna agencja? Zapraszamy do lektury

Co to jest programmatic? Czym zajmuje się interaktywna agencja? Zapraszamy do lektury
Autor:
Data publikacji:
Kategoria:
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Zastanawiasz się co to jest programmatic? To forma reklamy, w której reklamodawca automatycznie wykorzystuje oprogramowanie do zakupu powierzchni na stronach internetowych. Odbywa się to za pośrednictwem sieci reklamowej. 

Doświadczona interaktywna agencja to firmy oferujące usługi automatyzującą proces kupowania i sprzedaży cyfrowej powierzchni reklamowej w różnych kanałach medialnych, takich jak media społecznościowe, wyszukiwarki i witryny wideo. Nie trudno więc wywnioskować, że ci ludzie doskonale wiedzą co to jest programmatic i z łatwością będą w stanie wdrożyć tę usługę w Twoją kampanię marketingową!

Jak działają reklamy programmatic?

Co to jest programmatic, wiemy już po słowach wstępu. Inaczej zwana reklamą zautomatyzowaną – to forma reklamy, która wykorzystuje technologie oparte na danych w celu optymalizacji wyświetlania reklam na różnych urządzeniach. Oprogramowanie zazwyczaj wykorzystuje pliki cookie i historię przeglądania, aby określić, które reklamy najprawdopodobniej zainteresują użytkownika.

Reklamy zautomatyzowane to forma marketingu, która opiera się na algorytmach opartych na danych, aby zautomatyzować kupowanie i umieszczanie reklam cyfrowych. Jest używany zarówno przez reklamodawców, agencje, wydawców, jak i firmy technologiczne. No właśnie, agencje. Interaktywna agencja reklamy zautomatyzowane zrealizuje najlepiej i co do tego nie powinniśmy mieć wątpliwości. 

Znalezienie rzetelnego wsparcia, które stanowi interaktywna agencja, nie jest trudne. Ogłoszenia takich znajdziesz na niejednym portalu z ofertami, w kategorii – usługi. Sprawdź sam i przekonaj się jaką wielką różnicę w marketingu robi interaktywna agencja, wspierająca nasze działania. 

Reklama zautomatyzowana – Google AdWords

Google AdWords to platforma reklamowa, która umożliwia reklamodawcom wyświetlanie reklam w Google, w internecie i innych witrynach.

System Google AdWords to platforma reklamowa typu pay-per-click (PPC). Reklamodawca płaci za kliknięcie reklamy przez klienta AdWords. System jest zarządzany przez Google i obejmuje programy reklamowe, wyszukiwanie słów kluczowych i analitykę. 

System umożliwia również reklamodawcom przesyłanie własnych reklam za pomocą niektórych produktów Google, takich jak DoubleClick Campaign Manager, Display Network Statistics Interface (DNSI) czy Google Ad Manager.

Reklama zautomatyzowana — Marketing na Facebooku

Reklamy na Facebooku to świetny sposób na dotarcie do grupy docelowej. Facebook ma ogromną bazę użytkowników i oferuje wiele opcji targetowania.

Marketerzy mogą również korzystać z automatycznych reklam, aby proces reklamowania się na Facebooku był mniej czasochłonny. Reklama automatyczna to rodzaj marketingu, w którym programy zarządzają procesem za Ciebie.

Facebook, Google AdWords a nawet YouTube Ads, czy też Amazon, te wszystkie stanowią odpowiedź na pytanie – co to jest programmatic. Mogą być wykorzystywane zarówno do kampanii typu direct response, jak i kampanii świadomości marki na Facebooku. Pomaga marketerom, ułatwiając konfigurowanie kampanii i zarządzanie nimi, redukując czas poświęcony na nie i zwiększając ich zwrot z inwestycji (ROI).

Jak zrozumieć zautomatyzowane kampanie marketingowe?

Zautomatyzowane kampanie marketingowe to świetny sposób na dotarcie do grupy docelowej i generowanie leadów.

Proces tworzenia zautomatyzowanej kampanii marketingowej może być skomplikowany dla początkujących. Oto przewodnik krok po kroku, który pomoże Ci zrozumieć zautomatyzowany proces.

Krok 1: Znajdź swoich odbiorców

Jest to pierwszy krok w procesie i ważne jest, aby zrobić to dobrze, zanim zaczniesz cokolwiek innego. Musisz wiedzieć, kim są Twoi docelowi odbiorcy, czego chcą i jak chcą, aby to zostało dostarczone.

Krok 2: Stwórz swoją wiadomość

Musisz stworzyć wiadomość, która będzie rezonować z twoją grupą docelową i sprawić, że podejmą działania. Powinno być jasne, co chcesz, aby zrobili dalej, np. zarejestrowali się na listę e-mailową lub kupili jeden z Twoich produktów lub usług

Krok 3: Stwórz swój nagłówek W tym miejscu maksymalnie wykorzystujesz swoją ograniczoną przestrzeń i przyciągasz uwagę zgrabnym nagłówkiem. Pisanie dobrych nagłówków może być trudne. Wiele osób ma ochotę wcisnąć zbyt wiele słów w nagłówki, ale lepiej jest zachować prostotę, aby przekaz był jasny. 

Krok 4: Stwórz angażującą rozmowę- rozrusznik Jednym ze sposobów na uatrakcyjnienie artykułu jest użycie zdjęcia lub filmu. Możesz również dołączyć coś, co wyzwala emocje, na przykład śmieszne lub smutne obrazy. To może sprawić, że ludzie będą chcieli przeczytać Twój artykuł i udostępnić go swoim znajomym, aby mogli zobaczyć, co się dzieje. 

Krok 5: Skup się na treści a nie twoje liczby. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tworzeniu witryny, którą inni będą udostępniać, zapoznaj się z naszym bezpłatnym przewodnikiem Jak zbudować społeczność online.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*