Jak jeść smacznie i chudnąć?

Każda zdrowa dieta ma swoje zasady, jednak jedna jest niezmienna – regularne jedzenie potraw jest podstawą dbania o swoją sylwetkę. Pięć posiłków dziennie sprawi, że energia i siły witalne będą towarzyszyć nam przez cały dzień. Przyjrzyjmy się, co jeszcze powinniśmy robić i jak się odżywiać, by tracić zbędne kilogramy.

Zdrowa dieta odchudzająca

Nasz organizm potrzebuje niewielkich dawek jedzenia co około 3 godzin. Dlatego tradycyjne śniadania, obiady i kolacje warto zastąpić 5 mniejszymi porcjami. Pomoże nam to zapewnić uczucie sytości i zasoby energii na cały dzień. Równomiernie rozłożone posiłki pozwalają na uniknięcie napadów głodu, które zwykle kończą się jedzeniem przypadkowych produktów w pośpiechu (takich jak: fast foody, słodycze, słone przekąski). Częste jedzenie pomoże nam zapobiec magazynowaniu nadwyżek jedzenia pod postacią tłuszczu, gdyż organizm lepiej sobie poradzi z drobnymi porcjami w krótkich odstępach czasu, niż dużymi dawkami, lecz dostarczanymi rzadziej.

Śniadania, drugie śniadania oraz obiady powinny być jedzone regularnie. Gdy jesteśmy aktywni, organizm potrzebuje jak najwięcej energii. Rezygnując z tych posiłków możemy przyczynić się do spowolnienia przemiany materii. Czasami jednak przygotowanie czegoś zdrowego jest ciężkie do zrealizowania przy nadmiarze innych obowiązków. Ciekawym rozwiązaniem jest więc catering dietetyczny Gdańsk jest miastem, gdzie znaleźć można firmy zajmujące się dowozem jedzenia dopasowanego do indywidualnych potrzeb. Dzięki temu codziennie o określonej porze otrzymamy zestaw posiłków na cały dzień – nie tylko smacznych, ale przede wszystkim zdrowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

2 − 1 =