Jak stworzyć program lojalnościowy dla swoich klientów?

Wdrożenie programu lojalnościowego to doskonały sposób na budowanie relacji z klientami. Dzięki niemu są oni bardziej skłonni do dokonywania zakupów w danym sklepie. Programy lojalnościowe świetnie sprawdzają się nie tylko w przypadku dużych firm, ale również małych przedsiębiorstw.

Na czym polega program lojalnościowy?

Działanie programu lojalnościowego, który można znaleźć na stronie https://loyaltyclub.pl/ jest bardzo proste i nieskomplikowane. Użytkownik musi wypełnić krótki formularz rejestracyjny, w którym podaje wyłącznie niezbędne do tego celu informacje. Na wskazany adres e-mail otrzymuje on potwierdzenie dokonania rejestracji. Następnie może zalogować się do aplikacji mobilnej. Znajdzie w niej swoją kartę lojalnościową o unikatowym numerze, który pokazuje podczas każdej wizyty w sklepie. Za zakup określonych produktów użytkownik otrzymuje daną liczbę punktów, którą gromadzi na swoim koncie. Po zebraniu odpowiedniej ich ilości może je wymienić na kupony umożliwiające dokonanie mniejszej płatności.

Taki system sprawia, że zdecydowanie chętniej robi on zakupy w konkretnym sklepie, aby jak najszybciej zebrać niezbędną ilość punktów. Niektóre programy lojalnościowe działają w taki sposób, że po opłaceniu określonej kwoty jego uczestnicy mają np. możliwość darmowej dostawy lub dostępu do zupełnie innych promocji, niż klienci niezarejestrowani. Niektóre firmy decydują się także na wdrożenie systemu, w którym do uzyskania benefitów konieczne jest dokonanie jednorazowej transakcji o określonej kwocie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dziesięć + dziewiętnaście =