Najskuteczniejsze formy reklamy

Reklama to zdecydowanie najprostszy sposób na dotarcie z ofertą produktową lub usługową do klientów oraz skłonienie ich do skorzystania z niej. Za maksymalnie skuteczną uznawana jest oczywiście promocja w telewizji i innych środkach masowego przekazu. Ze względu na bardzo wysoką cenę większość podmiotów nie może sobie na nią jednak pozwolić. Świetną alternatywę stanowią natomiast rozmaite billboardy – m.in. wolnostojące i umieszczone na elewacjach budynków. W ich produkcji oraz montażu specjalizuje się firma https://billboardy360.pl.

Kilka wartościowych rozwiązań dla przedsiębiorców

Wspomniane we wstępie billboardy zaliczamy do reklamy zewnętrznej, inaczej zwanej plenerową. W tej kategorii wyróżniamy jeszcze choćby citylighty (podświetlone panele), szyldy, kasetony, neony, banery czy windery (flagi). Wszystkie te nośniki charakteryzują się szerokim zasięgiem oddziaływania, ponieważ są widoczne z dużej odległości i atrakcyjne wizualnie. Poza tym pozwalają na bieżący kontakt z odbiorcami i nie są nadmiernie drogie. Nadal dobrze sprawdzają się też tradycyjne ulotki w formie kartki bądź rozkładanej broszurki. Ich główne zalety to łatwe dotarcie do potencjalnych klientów na konkretnym obszarze oraz niski koszt kolportażu.

Ponadto nie należy oczywiście zapominać o licznych opcjach, jakie stwarza sieć internetowa. Najbardziej efektywne z nich to przede wszystkim:

  • reklama Google Adwords – umieszczana na górze wyników wyszukiwania, ewentualnie po prawej stronie w kolorowym oknie,
  • pozycjonowanie strony WWW – polegające na znacznym zwiększeniu jej widoczności w wyszukiwarce,
  • prowadzenie konta firmowego w mediach społecznościowych,
  • kanał na You Tube,
  • e-mail marketing.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

piętnaście + 15 =