Trening dla mam – jak zacząć?

Powrót do formy po porodzie w jak najkrótszym czasie to niestety cel wielu mam karmionych internetowymi bzdurami oraz reklamami przepełnionymi cudownością idealnego macierzyństwa. Warto jednak zwrócić uwagę na to, co faktycznie nas otacza. Aby ciało, które zostało poddane wielkiemu wysiłkowi, powróciło do dawnej sprawności potrzebuje sporo czasu. Skoro przybierałyśmy miesiącami, by wykarmić maluszka, nie zrzucimy nadmiaru kilogramów w miesiąc. 

Powolny start

Aby móc pochwalić się sylwetką sprzed ciąży, musimy do tematu podejść spokojnie. Ważna jest zdrowa, ale nierestrykcyjna dieta oraz dopasowane do potrzeb młodej mamy ćwiczenia. Organizm obciążony przez kilka miesięcy i mięśnie osłabione rozpychającym się bobasem nie są gotowe na maraton lub robienie brzuszków. Chcąc uniknąć kontuzji oraz bolesny powikłań, skorzystajmy z pomocy profesjonalistów. Pod tym adresem internetowym https://ucrtrening.pl/trening-dla-mam/ znajdziemy ofertę treningów skierowaną do kobiet po porodach. Na takich zajęcia wykwalifikowany prowadzący dostosuje tempo, jak również stopień trudności aktywności do naszych możliwości. Takie stopniowe zwiększanie dawki ruchu doda nam energii i zminimalizuje ryzyko nadwyrężenia zmęczonego ciała. Dzięki temu zdrowo powrócimy do dawnej formy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

siedemnaście − 14 =